ОШ " БОШКО ПАЛКОВЉЕВИЋ ПИНКИ " - Батајница OŠ''Boško Palkovljević Pinki'' - Batajnica
Школа која се воли!
  • Почетна
  • О школи
  • Запослени
  • ДОКУМЕНТА
  • Галерија
  • РАСПЕВАНА ЧИТАНКА
  • Видео
  • Контакт

Мени

  • Почетна
  • Календар рада за 2024/25.
  • Распоред школског звона
  • Распоред отворених врата
  • Распоред писмених провера
  • Јавне набавке
  • Такмичења
  • Награђени ученици

За осмаке

  • Завршни испит - начин полагања
  • Упис у средњу школу - број бодова
  • Завршни испит - Пробни тестови
  • Тестови са завршних испита
  • Водич за избор занимања

Наставнички блогови

 
ГОВОРИМ СРПСКИ 
И НОСИМ КЊИГУ СА СОБОМ

 
Ликовна култура Пинки

 

The Pinki English Club


ФБ страница школе

SZR

САНДУЧИЋ ПОВЕРЕЊА

See the source image

Национална платформа за превенцију насиља

Национална платформа „Чувам те“ - ОШ

ПРИЈАТЕЉИ ШКОЛЕ


 
     ПЕКАРА       
 ТЕОДОРОВИЋ 

Администрација






Бројач посета


Конкурс

Датум: 16. Novembar 2020 09:46 Категорија: Новости

НАЛЕД и Организација за развој каријере и омладинског предузетништва „Connecting”
у сарадњи са Министарством просвете, науке и технолошког развоја, Заводом за
унапређивање образовања и васпитања, Републичким секретаријатом за јавне политике
и уз подршку Америчке агенције за међународни развој (УСАИД) расписују Конкурс
за избор најбољих примера наставе на даљину
 под називом
„Магија је у рукама наставника”.
Настава на даљину је од самог почетка добро функционисала што се тиче одељења II-4,
(учитељица Радмила Шоргић).
Врло брзо смо се организовали и договорили за даљи рад, што су сви од самог старта испоштовали.
С обзиром на то да је деци увек потребна мотивација и да они највише науче кроз занимљивости,
користила сам разноразне дигиталне алате како бих их подстакла на рад. На сајту ЗУОВ-а,
али и путем друштвених мрежа појавио се конкурс „Магија је у рукама наставника” и одлучила
сам да окушам своју срећу. Уз пуну подршку породице, колега, деце и њихових родитеља
одлучила сам да креирам 2 активности.
Прва активност је
„Математичка пустоловина”. Ученици су добили разгледницу на којој су била
два QR кода. Уз помоћ апликације QR Scanner скенирали су први код и добили прву игрицу.
Потребно је да пронађу парове (израз са множењем и производ) и када све споје добију реч
„Путовање”. Затим се враћају на разгледницу, скенирају други код и покрећу своју пустоловину.
Пустоловина је обухватила неколико мисија које су се налазиле на различитим континентима.
На сваком од континената имали су домаћине од којих су добијали занимљивости о државама
које је требало да запамте јер су се задаци везивали за исте. Ученици су решавали задатке
и прикупљали кодове које су уносили на авионску карту. Тек када унесу све податке на карту
могу да је чекирају и врате се у своју државу.

 

 Друга активност је „Изађи из виртуелне учионице и уживај у природи”. Ученици су се нашли
у виртуелној учионици, а да би изашли из исте треба да успешно реше задатке који се налазе
унутар целе учионице. Задаци су креирани у дигиталним алатима и покрећу се тек када се
кликне на њих. Унутар учионице се налазе слике, панои и дигитална књига који су везани
за неки од задатака унутар учионице, а на ученицима је да пронађу за који задатак су везани.
Након сваког решеног задатка, ученици добијају код који им је неопходан.

На излазним вратима се налази Гугл упитник и од ученика се тражи да унесу кодове које су
прикупљали решавајући задатке. Наравно, постоји редослед уноса кодова који су ученици
пратили и на тај начин исправно уносили исте.


Квиз можете преузети на следећем линку:

https://view.genial.ly/5eb6f6ef639bfa0d0fdc32db/game-breakout-matematichka-pustolovina-konachna-verzia

Пројекат Наша Школа (nasaskola.rs) © Академија Филиповић
Нека права задржана. Администратори школа су одговорни за објављени садржај