Датум: 16. Novembar 2020 09:46 Категорија: Новости
НАЛЕД и Организација за развој каријере и омладинског предузетништва „Connecting”
у сарадњи са Министарством просвете, науке и технолошког развоја, Заводом за
унапређивање образовања и васпитања, Републичким секретаријатом за јавне политике
и уз подршку Америчке агенције за међународни развој (УСАИД) расписују Конкурс
за избор најбољих примера наставе на даљину под називом „Магија је у рукама наставника”. Настава на даљину је од самог почетка добро функционисала што се тиче одељења II-4,
(учитељица Радмила Шоргић).
Врло брзо смо се организовали и договорили за даљи рад, што су сви од самог старта испоштовали.
С обзиром на то да је деци увек потребна мотивација и да они највише науче кроз занимљивости,
користила сам разноразне дигиталне алате како бих их подстакла на рад. На сајту ЗУОВ-а,
али и путем друштвених мрежа појавио се конкурс „Магија је у рукама наставника” и одлучила
сам да окушам своју срећу. Уз пуну подршку породице, колега, деце и њихових родитеља
одлучила сам да креирам 2 активности.
Прва активност је „Математичка пустоловина”. Ученици су добили разгледницу на којој су била
два QR кода. Уз помоћ апликације QR Scanner скенирали су први код и добили прву игрицу.
Потребно је да пронађу парове (израз са множењем и производ) и када све споје добију реч
„Путовање”. Затим се враћају на разгледницу, скенирају други код и покрећу своју пустоловину.
Пустоловина је обухватила неколико мисија које су се налазиле на различитим континентима.
На сваком од континената имали су домаћине од којих су добијали занимљивости о државама
које је требало да запамте јер су се задаци везивали за исте. Ученици су решавали задатке
и прикупљали кодове које су уносили на авионску карту. Тек када унесу све податке на карту
могу да је чекирају и врате се у своју државу.
Друга активност је „Изађи из виртуелне учионице и уживај у природи”. Ученици су се нашли
у виртуелној учионици, а да би изашли из исте треба да успешно реше задатке који се налазе
унутар целе учионице. Задаци су креирани у дигиталним алатима и покрећу се тек када се
кликне на њих. Унутар учионице се налазе слике, панои и дигитална књига који су везани
за неки од задатака унутар учионице, а на ученицима је да пронађу за који задатак су везани.
Након сваког решеног задатка, ученици добијају код који им је неопходан.
На излазним вратима се налази Гугл упитник и од ученика се тражи да унесу кодове које су
прикупљали решавајући задатке. Наравно, постоји редослед уноса кодова који су ученици
пратили и на тај начин исправно уносили исте.