Датум: 16. Novembar 2020 10:55 Категорија: Новости
30. и 31. августа 2019. године одржала се обука „Дигитална учионица/дигитално компетентан наставник
- увођење електронских уџбеника и дигиталних образовних материјала” у нашој школи. Обуку је похађало
16 учитеља и наставника и свако од њих је имао задатак да уради писану припрему до 30. новембра 2019.
године водећи рачуна о исходима, стандардима и новом oбрасцу припреме. Сви радови су прегледани до
31. децембра 2019. године. Ментор који је дрђао обуку, Драган Крецуљ, је изабрао 3 припреме које су
обухватале све наведено и истакао их као добре примере праксе. Припреме су урадиле учитељице Анка Јованчевић, Данијела Новак Ровић и Радмила Шоргић, све учитељице 2. разреда, а исте су се
нашле у бази радова дигиталне учионице и доступне су на сајту https://digitalnaucionica.edu.rs/baza-radova/.
Када погледамо поменуте припреме можемо да видимо да су коршћени дигитални алати, попут квизова
Kahoot и Quizezz и пузли које су креиране у дигиталном алату Јigsawplanet.
Анка Јованчевић је урадила припрему из српског језика, а наставна јединица је „Шума живот значи”.
Кроз песму „Шума блиста, шума пева” ученици су мотивисани и спремни да чују шта је о шуми написао
Тоде Николетић. Кроз анализу дела, уочили су које животиње живе у шуми и чиме се храни. Анализу
дела прати презентација, а на самом крају ученици су добили пузле које када споје добијају слику шуме.
Данијела Новак Ровић је урадила припрему исто из српског језика, а наставна јединица је „Реченице према значењу. Правописни знаци (тачка, упитник, узвичник)”. Кроз текст који је ученицима подељен, уочава се нова језичка појава.
Затим се постављају нова језичка правила, а ученике је на самом крају часа чека квиз у којем су могли да прикажу
шта су научили на часу.
Радмила Шоргић је урадила припрему из предмета Свет око нас, а наставна јединица је била „Понашамо
се безбедно и културно у саобраћају”. Ученици су се кроз решавање укрштенице присетили саобраћајних
средстава. Након тога су кроз презентацију уочавали како да се безбедно понашају у саобраћају (саобраћајна
правила, семафор за пешаке и аутомобиле, прелазак преко улице, саобраћајни знакови, надземни и подземни
пролази и кретање по тротоару и коловозу). Након обраде градива уследио је квиз у које су ученици приказали
шта су научили на часу.